fbpx

Chcete se dozvědět víc? Zavolejte nám: +420 792 323 220

Scratch je připraven ukázat nám úžasný svět programování. Naučíme se základní i pokročilé koncepty a vstoupíme na cestu skutečných programátorů. Čekají nás různá dobrodružství v zemích, kde žijí Wither a Steve, ale také na ostrově Angry Birds nebo na tratích Forzy Horizon. Naučíme se také pravidla tvorby mobilních aplikací v aplikaci App Inventor a budeme moci sdílet své aplikace s přáteli. Na konci kurzu se seznámíme se světem 3D her v Kodu Game Lab a naučíme se vytvářet vícestupňové projekty.

  • 14 lekcí (jednou týdně)

  • 2 x 45 min (každá lekce)

  • Maximální počet studentů (12)


čtyři platby po 1 715,00 Kč

nebo

jedna platba za kurz 6 490,00 Kč


Máte nějaké dotazy ?

Úvod

Základy programování jsou implementovány v jazyce Scratch. Jedná se o výukový jazyk, který byl vytvořen jako nástroj pro výuku základů kódování pro děti. Umožňuje snadnou tvorbu interaktivních příběhů, animací nebo her. Kódování probíhá vizuální formou - prvky jazyka mají podobu skládaček, které vhodným způsobem uspořádané vytvoří funkční program nebo hru. Část výuky je určena k programování aplikací pro platformu Android v jazyce App Inventor, a také s představíme platformu KODU (tvorba 3D her).

Plán kurzu

Cílem lekce je ukázat, co je to kódování, jak vytvářet hry a jaké jsou kódovací jazyky. Druhým cílem je implementovat SCRATCH vytvořením první hry v tomto prostředí – Minecraft.
Cílem lekce je seznámit studenty s kategorií "Marker". Vytváření algoritmů pro kreslení geometrických obrazců. Dalším cílem je vytvoření účtu ve Scratchi, aby mohli své projekty prezentovat na internetu.
Během této lekce proběhne hra, která bude spočívat v pohybu ponorky a fotografování podmořských tvorů. Budou se vyučovat vlastnosti klonování.
Cílem této hodiny je vytvořit známou hru o T-Rexovi, ve které budeme moci pracovat s prohlížečem Google Chrome bez nutnosti připojení k internetu.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem této lekce je vytvořit hru Flappy Birds vytvořením neustále se měnícího dynamického prostředí.
Cílem lekce je osvojit si funkci bloků zpráv a seznámit se s kategorií "Další bloky". Vytvořte si svůj blok.
Lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem této lekce je vytvořit závodní projekt.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem lekce je vytvořit rozsáhlou hru pro více hráčů.
Tato lekce je pokračováním předchozí lekce.
Zopakujeme si doposud nabyté vědomosti a schopnosti. Představíme si platformu KODU.
Zajímá vás, co vás čeká příští rok. Již nyní vám servírujeme ochutnávku toho, co jsme pro vás připravili - vytvoření aplikace pro telefon. Vezměte svůj chytrý telefon do ruky a jdeme na to!

Jsme partnerem