fbpx

Chcete se dozvědět víc? Zavolejte nám: +420 792 323 220

Registrace ukončena. Doporučeno pro děti, které absolvovaly kurz Programy a počítačové hry, nebo znají blokový programovací jazyk (Scratch, Microsoft MakeCode) na pokročilé úrovni.

Propojení Pythonu s Minecraftem? Spojit tyto dva světy do jednoho dokážeme společně jen my. Děti se přenesou do světa Minecraftu a s pomocí programovacího jazyka Python nad ním převezmou úplnou kontrolu. Stavba velkého domu? Horská dráha? Parkourová dráha? S programováním to bude hračka.

  • 14 lekcí (jednou týdně)

  • 2 x 45 min (každá lekce)

  • Maximální počet studentů (12)


čtyři platby po 1 372,00 Kč

nebo

jedna platba za kurz 5 488,00 Kč


Máte nějaké dotazy ?

Úvod

Kurz seznamuje děti s jazykem Python s využitím platformy Microsoft MakeCode. Účastníci tohoto kurzu budou prostřednictvím moderního programovacího jazyka spoluvytvářet svět hry Minecraft. V každé lekci se děti seznámí se základními konstrukcemi jazyka Python a platformy MakeCode modelováním prostředí Minecraftu. Po absolvování kurzu obdrží každý účastník certifikát o účasti a doporučení na další kroky v programování.

Plán kurzu

Cílem lekce je seznámit studenty s jazykem Python prostřednictvím hry Minecraft. Práce s proměnnými, načítáním a nastavováním pozic hráčů. Dětem představíme platformu MakeCode pro programování s Pythonem.
Děti se naučí příkazy, umožňující vytvářet jak jednotlivé bloky, tak složitá tělesa a tvary.
Děti se seznámí se s událostmi, které slouží k vytváření konstrukcí pomocí chatu.
Děti se naučí pracovat s mechanismy zodpovědnými za výskyt různých typů mobů a předmětů ve hře pomocí smyček.
Děti vytvoří bojovou arénu a naprogramují hru: systém levelů, vybavení hráče, vylepšení.
Cílem lekce bude vytvořit rozsáhlou trať, kde na hráče čekají různé překážky. Děti se seznámí i s podmíněnou instrukcí.
Děti budou pokračovat v práci na rozšíření projektu z předchozí lekce - Překážková dráha.
V této lekci se děti seznámí s konstruktérem, který ve hře usnadňuje stavbu složitých struktur. Tento nástroj umožní navrhovat stupně, které od hráče vyžadují dobrou obratnost a reflexy.
Děti budou pokračovat v úpravě a rozšíření projektu z předchozí lekce - Parkour.
V této lekci se děti seznámí s agentem - osobním asistentem ve hře Minecraft.
V této lekci děti navrhnou rozsáhlou hru. Společně budou bránit hrad proti útočníkům s využitím všech dosud známých technik.
V této lekci budou děti pokračovat na rozšíření rozpracovaného projektu z předchozí lekce - Obléhání hradu.
Tato lekce má za cíl shrnout dosud probrané lekce, aby si děti ujasnily vše co se během kurzu naučily.
Cílem lekce bude seznámit děti s tématem dalšího kurzu programování. Úvod do platformy Roblox Studio.