fbpx

Chcete se dozvědět víc? Zavolejte nám: +420 792 323 220

Zahájení kurzu od března 2024. Kapacita kurzu omezena. Doporučeno pro absolventy kurzu Programy a počítačové hry I, nebo pro zájemce o programování v App Inventoru.

Kurz Programy a počítačové hry II děti zavede do světa mobilních aplikací. Během kurzu se naučí vytvářet mobilní aplikace v programu App Inventor a následně budou moci svoji práci sdílet s kamarády.

  • 14 lekcí (jednou týdně)

  • 2 x 45 min (každá lekce)

  • Maximální počet studentů (12)


čtyři platby po 1 575,00 Kč

nebo

jedna platba za kurz 5 990,00 Kč


Máte nějaké dotazy ?

Úvod

Baví vaše děti hrát hry? Aby fungovaly, tak je někdo musí ovšem nejprve naprogramovat... To zní jako zajímavá a kreativní práce! V navazujícím kurzu budou děti dále rozvíjet znalosti programování a to v prostředí AppInventor, ve kterém budou vytvářet aplikace a jejich design. Návrh vizuální podoby aplikace je velmi jednoduchý - na obrazovce telefonu jsou umístěny různé objekty jako tlačítka, okna a grafika. Do těchto jednotlivých částí lze naprogramovat bloky zodpovědné za konkrétní funkce aplikace. Vytvořený projekt lze během výuky testovat na zařízeních se systémem Android. Projekt je možné kdykoli stáhnout a po skončení lekce dále využívat. To ale není vše! Pro děti jsou připraveny další platformy, například Python s Minecraftem. Naše online kurzy NEJSOU webinářem ani kurzem na Youtube! Během online lekcí vaše dítě vidí obrazovku lektora a může klást otázky v reálném čase, sdílet svoji práci a diskutovat nad projektem. Po 28 hodinách zábavného programování děti obdrží certifikát a můžou se těšit na další výzvy.

Plán kurzu

Cílem lekce je připomenout zásady tvorby aplikací v prostředí App Inventor a navrhnout aplikaci měřící vzdálenost, kterou jsme překonali.
Cílem lekce je připravit hru, ve které má hráč za úkol zneškodnit nálož TNT ve hře Minecraft. V hodině vytvoříme propracované herní rozhraní. Seznámíme se s metodami přidávání grafiky a zvuku do projektu.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem této lekce je vytvořit mobilní aplikaci pro kartičky na učení angličtiny a seznámit se, jak fungují senzory.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Během výuky vytvoříme hru, ve které se naučíme mechaniku skákání v různých typech aplikací.
Tato lekce je pokračováním předcházející lekce Závod Obrů (část I)
Cílem lekce je vytvořit hru Piškvorky. Děti se naučí, jak programovat logiku hry, připraví hru pro dva hráče a (volitelně) verzi pro jednoho hráče.
Lekce navazuje na předchozí lekci, součástí bude shrnutí znalostí a prezentace vlastních projektů.
V této lekci budou studenti navrhovat aplikaci na generování silných hesel, které budou dále přiřazovat ke konkrétním uživatelským účtům. To umožní účtům ochranu před neoprávněným přístupem.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Děti budou tvořit komplexní kvíz s rozšířenou databází. Seznámí se zde se slovní zásobou a navrhnou mnoho různých typů otázek.
Děti budou pokračovat na projektu z předchozí lekce.
Cílem lekce je seznámit studenty s jazykem Python prostřednictvím hry Minecraft - úvod do dalšího kurzu Python v Minecraftu a webové stránky.