fbpx

Chcete se dozvědět víc? Zavolejte nám: +420 792 323 220

Doporučeno pro studenty, kteří absolvovali první semestr kurzu Počítačové programy a hry nebo znají Scratch na středně pokročilé úrovni.

Druhé pololetí kurzu Programy a počítačové hry přináší něco pro každého. V první části se naučíme pravidla tvorby mobilních aplikací v App Inventoru a vytvořené aplikace budeme moci sdílet s přáteli. Druhá část semestru je světem 3D her v Kodu Game Lab a tvorbou vícestupňových projektů.

  • 14 lekcí (jednou týdně)

  • 2 x 45 min (každá lekce)

  • Maximální počet studentů (10)


čtyři splátky po 1 575,00 Kč


Máte nějaké dotazy ?

Úvod

Základy programování jsou implementovány v jazyce Scratch. Jedná se o výukový jazyk, který byl vytvořen jako nástroj pro výuku základů kódování pro děti. Umožňuje snadnou tvorbu interaktivních příběhů, animací nebo her. Programování probíhá vizuální formou - prvky jazyka mají podobu skládaček, které vhodným způsobem uspořádané vytvoří funkční program nebo hru. Část výuky je určena k programování aplikací pro platformu Android v jazyce App Inventor. Od druhého pololetí jsou představovány další jazyky a platformy, například KODU (tvorba 3D her) a Python s Minecraftem. Naše online výuka NENÍ webinář ani kurz na Youtube! Během naší online výuky každý student uvidí obrazovku učitele, uslyší, co říká, a učitel bude mít přehled o tom, co student dělá a mluví (uvidí obrazovku každého studenta). Každý student bude moci položit otázku hlasem, učitel bude moci na každou otázku odpovědět a přesně uvést, kde je chyba a jak ji opravit.

Plán kurzu

Účelem lekce je připomenout zásady tvorby aplikací v prostředí App Inventor a navrhnout aplikaci měřící vzdálenost, kterou jsme urazili.
Cílem lekce je vytvořit mobilní hru "Zmáčkni tlačítko". Vyzkoušíme si pochopit mechanismus časovače, použití animace, zvukové komponenty, inicializaci proměnných, procedur - funkcí.
Cílem lekce je vytvořit 2 mobilní aplikace. Seznámíme se s mechanismem záznamníku, zvukových komponentech a upozorněních.
Cílem této lekce je vytvořit mobilní aplikaci pro paměťové karty a naučit se, jak fungují senzory.
Lekce navazuje na předchozí lekci Paměťové karty (část I).
Během výuky vytvoříme hru, ve které se naučíme mechaniku skákání v různých typech aplikací.
Tato lekce je pokračováním předcházející lekce Závod Obrů (část I)
Cílem lekce je vytvořit hru "Piškvorky". Žáci se naučí, jak programovat logiku hry. Připravíme hru pro dva hráče a (volitelně) verzi pro jednoho hráče.
Lekce navazuje na předchozí lekci a je shrnutím znalostí a prezentací vlastních projektů.
Cílem této lekce je vytvořit první hru v KODU: "Závody" a seznámit se s jejím prostředím a zvláštnostmi 3D her.
Cílem lekce je vytvořit hru Crowded Road. Klonování a ničení soupeřů.
Cílem lekce je vytvořit hru "Star Wars". Během výuky se děti seznámí s možnostmi pohybu mezi hracími plochami a ovládání několika postav najednou.
Naším úkolem je připravit dvouúrovňový svět spolu s vývojem teleportace a stavbou mostů.
Cílem lekce je seznámit studenty s jazykem Python prostřednictvím hry Minecraft - úvod do dalšího kurzu "Python v Minecraftu a webové stránky". V průběhu lekce budou předány certifikáty o absolvování kurzu.

Jsme partnerem