fbpx

Chcete se dozvědět víc? Zavolejte nám: +420 792 323 220

Registrace ukončena.

Scratch je připraven ukázat úžasný svět programování. Vaše děti se naučí základní i pokročilé koncepty a vydají se na cestu skutečných programátorů. Čekají je různá dobrodružství v zemích, kde žijí Wither a Steve, ale také na ostrově Angry Birds nebo na tratích Forzy Horizon. Děti se podívají na pravidla tvorby mobilních aplikací v App Inventoru. Na konci kurzu se seznámí se světem 3D her v Kodu Game Lab a naučí se vytvářet vícestupňové projekty.

  • 14 lekcí (jednou týdně)

  • 2 x 45 min (každá lekce)


čtyři platby po 1 246,00 Kč

nebo

jedna platba za kurz 4 984,00 Kč


Máte nějaké dotazy ?

Úvod

Vaše děti provedeme základy programování v jazyce Scratch. Jedná se o výukový jazyk, který byl vytvořen jako nástroj pro pochopení základů programování pro děti. Umožňuje snadnou tvorbu interaktivních příběhů, animací nebo her. Programování probíhá vizuální formou - bloky jazyka mají podobu skládaček, které vhodným způsobem uspořádané, vytvoří funkční program nebo hru. Část kurzu je určena k programování aplikací pro platformu Android v jazyce App Inventor. Naše online výuka NENÍ webinář ani kurz na Youtube! Během online kurzu vaše dítě uvidí obrazovku lektora a bude s ním komunikovat a řešit projekt, na kterém pracuje. Diskuze, otázky, návrhy, vlastní řešení - tak mají probíhat správné kurzy! Po zakončení kurzu vaše dítě obdrží certifikát a může se těšit na pokračování dobrodružství v programování na kurzu Počítačové hry a programy II.

Plán kurzu

Cílem lekce je ukázat, co je to programování, jak se dají vytvářet hry a jaké jsou programovací jazyky. Druhým cílem je představit SCRATCH vytvořením první hry v tomto prostředí – Minecraft.
Cílem lekce je seznámit děti s kategorií "Marker". Vytváření algoritmů pro kreslení geometrických obrazců. Dalším cílem je vytvoření účtu ve Scratchi, aby mohli své projekty prezentovat online.
Během této lekce děti vytvoří hru, která bude spočívat v pohybu ponorky a fotografování podmořských tvorů. Seznámí se s využitím klonování.
Cílem této hodiny je vytvořit známou hru o T-Rexovi, ve které děti budou moci pracovat s prohlížečem Google Chrome bez nutnosti připojení k internetu.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem této lekce je vytvořit hru Flappy Birds vytvořením neustále se měnícího dynamického prostředí.
Cílem lekce je osvojit si funkci bloků zpráv a seznámit se s kategorií "Další bloky". Děti si vytvoří svůj blok.
Lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem této lekce je vytvořit závodní projekt.
Tato lekce navazuje na předchozí lekci.
Cílem lekce je vytvořit rozsáhlou hru pro více hráčů.
Tato lekce je pokračováním předchozí lekce.
Děti si zopakují doposud získané vědomosti.
Zajímá vás, co děti čeká příští rok. Již nyní jim připravíme ochutnávku toho, co jsme pro ně připravili - vytvoření aplikace pro telefon. Chytrý telefon do ruky a jdeme na to.